6 Eylül 2013 Cuma

YAVRI TOSBAAMLA BULUŞTUK BUGÜN :)

Selamun aleykum efeniim :)

Yavrı tosbaam benim liseden arkadaşım olur :))

Her buluşmamızda benim ya otobüsüm gelmez ya başka bişey olur hep geç kalırım :( 
Ama valla bende sorun yok ben erken çıkıyorum oşoför amcalarda sorun oluyor :D :D

Bugün ben 12.30 olan buluşma saatine 12.26da gittimm :D Tabi bizim kız erken gelmiş, ben tam vaktindee gittim sonuçta  :D

Neyse sonuçta buluştuk vee bıdı bıdı bıdı konuştuk :D 

Her defasında buluşuruz ama hiç birlikte fotoğrafımız olmaz birinde fotoğrafımızı çekmesini rica ettik. Her neyse aldı eline makineyi basıyo da basıyo basıyo da basıyo tabi bi süre sonra poz vermekten yorulduk yeter mi ki artık dedik. :D 

Garibim bizim yeter dememizi bekliyormuş çekmişte çekmiş :D 

Neyse güzel bi anı oldu bide aynı pozdan biirsürü fotoğraf oldu. :D :D

Ayrıca defalarca gittiğim çay bahçesinde ilk defa ortadaki suyun içinde olan Ney'leri gördüm O.o

Çok dikkatsizmişim ben nasıl olur da şimdiye kadar farketmem :( :)



Çook güzel olmuş suyun içinde hep heykeller neden olsun ki Ney varken ;)



Zafer meydanında Mehterandan amcaları gördük bi baktık 5 dakika sonra amcalar toplanmış :D

Onları da izledik hiç görmemiş gibi :D


Ömrümüzün bir günü de böyle bitti elh. :)

Huzurlu kalınn *.* ^.^ 



6 yorum:

Vaktinizi ayırıp yazdığınız her yorum benim için çok kıymetlidir.
Kıymetli yorumlarınız için şimdiden Teşekkürler :)))