11 Şubat 2014 Salı

KOOOP KOLAAAAY MİLFÖY TATLISIIIII :)

Bugün İNSTAGRAM da gördüğüm tatlıyı nasıl canım çekti nasıl canım çekti anlatamam :)

 Hemen tarifini istedim çook sağolsun yapan kişi anlatmış tarifini hemen koştum bi milföy aldım yaptım.

Sadece bu tatlıyla kalmayıp kekler de yaptım. Bu hamaratlık nerden geldi bilmiyorum. :D

Akşam bi misafir gelse de beraber yesek dedim hiiç misafir gelmedi yahu :(

neyse si ze de tarifini vereyim siz de yapın hem çoook basit hem çok nefiiss :) 

Çok basit ilk milfoyleri dört parçaya böldüm daha sonra fırında pişirdim, 20 dakika falan sürüyor pişmesi. Bu

 arada da  içinin kremasini 3 bardak süt 2 kaşık un 1 kaşık nişasta 1 kaşık margarinle hazırladım yumurtada 

kırılabilir kreması için. Daha pratik olsun istiyorsanız pasta kremasi ve krem şanti yapabilirsiniz. :)


Firindan cikinca ikiye böldüm milfoyleri, aralarına krema, çilek-muz-kivi koyabilirsiniz ben muz koydum 

muzsuz da yedim öyle de çok güzel ve en son üstüne pudra şekeri serptiim.

Böyle uzuun uzuun anlatıldığına bakmayın hemen yapılıyor :)





Dedim ya pek hamarattım kekler de yaptım bu havuçlu kabaklı kekim. Annem tarçık sevmez 

diye tarçınsız bunlarda tarçın yok :)




Bu da aynı kekin tarçınlısı :)




Ve bu da bugünün hüsranı :( minik kalıplarımı deniyim dedim nolmadıı :(

E boşa da gitmemesi gerektiğine göreee çikolata sosu döktüm oh mis nasıl da yediler.

Hiç bir nimet israf edilmemeli.

Rabbimiz bize şöyle buyurmuş :


"Yiyiniz, içiniz, fakat israf etmeyiniz. Çünkü Allah israf edenleri sevmez."


A'raf Sûresi, 31. Ayet





Heeeppp mutlu huzurlu sağlıklı ve şükredenlerden olun.

Gönlünüz kocaman olsun kötülükler yok olsun.

:) :) :)



2 yorum:

  1. Tarçınla kek ikilisi nasılda sevilir..
    Çikolata soslu şahane görünüyorlar kalıpların şekli de belli oluyor sanki, inst. görmüş burada incelemiş oldum :)
    Ellerine sağlık tekrar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi tarçınlı havuçlu keke bayılırım :) kalıplarımı yaptığım hamurla hüsrana uğrattım onun için çikolata sosuyla sakladım hatalarını :D bidee çooook teşekkür ederimmm :)

      Sil

Vaktinizi ayırıp yazdığınız her yorum benim için çok kıymetlidir.
Kıymetli yorumlarınız için şimdiden Teşekkürler :)))